marți, 14 septembrie 2010

Multumesc PRIETENI!

Îmi vine sa strig EVRICA! dar nu am descoperit nimic! Am stiut ca oamenii sunt buni si frumosi! Am stiut ca atunci când cineva are nevoie de ajutor, se gasesc inimosi care ajuta! acum câtiva, alta data alti câtiva si ... omenia nu va disparea!
Daca ar fi iesit acum Diogene din butoi, i-ar fi picat felinarul din mâna! Ninu al nostru a fost salvat! Lucrarile de reparatii au început si asta datorita inimosilor care au raspuns apelului meu si carora nu gasesa cuvintele potrivite sa le multumesc! Multumesc Steliana! Multumesc Paul! Multumesc Alina! Multumesc Fly! Multumesc Anamayana! Multumesc Mara! Multumesc Mosu! Pentru ca eu stiu câteceva despre voi si stiu ca fiecare trece exact acum printr-o etapa grea, trebuie sa spun ca gestul vostru de a-l ajuta pe Ninu merita profunda admiratie!
Multumesc deasemenea lui Vania, Caius, Natasa si Onu&Madi pentru faptul ca au preluat linkul pe blogurile lor!
Multumesc tuturor acelora care au citit, care însa de data aceasta nu au fost pregatiti pentru acest pas. Înca nu, dar cu siguranta în urmatorul caz!
Va multumesc din suflet! Îmi cer iertare ca am disperat ( doar doua zile), suntem oameni si avem fiecare zile mai slabe si mai gresim!

Fotografiile mi le-a trimis Ninu. Actiunea a demarat, dupa cum vedeti! Va multumim!

2 comentarii:

  1. Noi iti multumim ca ai intreprins aceasta daruire sufleteasca unei fiinte lipsita de cea mai mica licarire de iubire prin lipsa tuturor ce i-au fost
    atat de dragi.
    Sa ne traiesti ca ne trebuiesti.!

    RăspundețiȘtergere
  2. Steliana, esti fantastica! multumesc!Multumesc de o mie de ori!

    RăspundețiȘtergere