miercuri, 5 august 2015

Miercurea fara cuvinte (32) - La malul lacului





Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :-)

32 de comentarii:

  1. http://zoltybogata.ro/miercurea-fara-cuvinte-206

    RăspundețiȘtergere
  2. MInunat!
    Prima poză îmi place cel mai mult.

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) aaaa, banuiesc si de ce - la capatul bratului de lac se vede Castelul Nymphenburg ( München)
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  3. Ce poze frumoase! Un moment de relaxare pentru frumoasele înaripate, înainte de o nouă repriză de baie.
    Un loc bun de plimbare.
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. m-am bucurat ca am reusit sa surprind in aceeasi imagine si pui de lebada si bobocei de rata :) Lebedele isi faceau toaleta, insa ratustele au trecut rapid si țup în apa :)) Abia am apucat sa fac click :)
      Happy WW!

      Ștergere
    2. Răţuştele mi-au plăcut şi mie. Sunt "topite" după apă, n-au ele timp de "ferchezuială", precum simandicoasele lebede. :-)

      PS. Am completat postarea mea cu un filmuleţ de-al meu cu marea învolburată. Sper să-ţi placă.

      Ștergere
  4. Excelent,toată familia,cu mic cu mare la bălăceală !!!
    Nimic nu poate fi mai frumos și mai plăcut !
    Excelent surprinse rățuștele !
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce gratioase sunt!Dar si ce lung e parcul!:-O :-O

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumos momentul de odihna in natura! Mi s-a parut interesant cand am vazut
    grupuri de pasari, toate se orienteaza cumva spre aceeasi directie. Parca se
    aliniaza pe o linie energetica numai de ele stiuta.
    O zi minunata si linistita.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună CARMEN!
    O familie fericită,îmi plac tare mult pozele tale!
    O zi de miercuri cât mai plăcută,draga mea!
    Pup și îmbrățișez cu drga!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce zona frumoasa! As intineri cu zece ani daca mi s-ar ivi ocazia sa ma relaxez cateva zile acolo, privind toti puiutii aceia. :))
    Saptamana senina sa ai, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  9. La voi se plimba in voie ratele si gastele pe malul lacului,la noi nu le mai vezi ,decat rar,prin curtile oamenilor.Am fost sa vizitez un lac,aici in apropiere si e secat.De asa imagini va trebui sa treaca mult timp.Te pup cu drag,

    RăspundețiȘtergere
  10. La malul lacului, fel de fel de păsări: lebede, gâște și rățuște... Minunate imagini, dar realitatea este și mai și!
    Happy WW, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  11. ce loc verde calm si frumos...sunt tare dulci puii de rata care merg unul in spatele celuilalt :))

    pup draga mea draga, multumesc ca m-ai inscris! :*
    o zi mai buna ca cea de ieri iti doresc, te pupacesc! :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi aduce aminte de Potsdam Germania. :) Foarte frumos si linistor asa...
    Zi placuta, te puuuup!

    RăspundețiȘtergere
  13. Lacul înseamnă mereu liniște și cugetare. Când eram mic, trăind într-o țară comunistă, eram fermecat / contrariat de ideea rățuștelor, lebedelor de pe lacurile din Occident. Cum naiba stau așa, libere, și nu le prinde nimeni? Mi se părea imposibil. Cred că la fel gândeau mulți, altfel nu ar fi prins atât de bine, nu ar fi părut atât de veridică povestea cu lebedele din Viena (prinse, fripte și mâncate de primii români bucuroși că pot călători în străinătate după 1989).

    Cât despre ceea ce am adus eu azi, a fost o potrivire (aproape) perfectă.Tot de pe malul unei ape :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce imagini potrivite zileleo de vara. Delicatele lebede se odihnesc dupa atata inotat, in timp ce ratustele induioase se duc direct spre tinta in linie dreapta, ca ele stiu o treaba! Frumos parc, frumoase lebede, ratuste si zi! Pup, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  15. O zi bună să ai !
    La malul lcului este frumos. Răcoare, verdeaţă şi multă linişte găseşti acolo.
    Să ai parte de multe împliiri în ziua de azi şi cele ce urmează.

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce dragalasi sunt puii, cum merg ei incolonati! :)
    Am revenit si eu la MFC, dupa cateva saptamani de absenta, imi era dor sa ma delectez cu imagini frumoase! Sa ai o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  17. Imi amintesc de o familie de lebede pe care am intalnit-o anul trecut! Masculul era destul de protector cu puii lui. :) Excelenta zona de relaxare! O zi minunata, draga Carmen. Multumesc pentru gazduirea saptamanala!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce verde si frumos <3!!!
    O evadare in natura - vara.... Mi s-a facut un dor de plimbari :D. Hihih
    Pupici cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce agitatie pe marginea lacului! Mi-ar placea sa locuiesc in castelul de la capatul lacului :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  20. Cata aglomeratie la picnic :) Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  21. O gură din asta de natură m-ar ajuta să-mi încarc bateriile!

    RăspundețiȘtergere
  22. Presupun ca poate fi vizitat si acel castel, relaxarea la iesire e garantata! :)
    Apropo de apa, stii cat de mult a scazut Dunarea? Avem insulite... :)
    Seara linistita!
    Happy WW! xox

    RăspundețiȘtergere
  23. Frumos si relaxant peisaj !
    Happy WW ! pup

    RăspundețiȘtergere
  24. "Alerg! Mai e putin! Simt ca-mi pierd suflul! E cald! Am ajuuuuns!" zice "paznicul gardului" care s-a grabit, dand cat de repede a putut din cele patru labute ale lui. ""Oooo! ce minune! Am ce zburataci aici! E si apa! Cata aaaapa! Sa ma racoresc, sa ma tavalesc pe iarba, apoi ma joc cu dragalasele acestea care se pregatesc sa-si faca siesta!" mai gandeste catelusul care a alergat fara oprire, dornic de o baie buna si odihna pe masura, cu blana uda, sa se usuce la soare! :)

    :) Nu m-am putut abitine! :) Sunt asa de faine pozele... Un coltisor linistit unde sigur e si o unda mai racoroasa. In plus, mi-am amintit si de Boni (o catelusa boxer pe care am avut-o) si care zburatacea inaripatele, si caprele... si pisicile - cand o pisica a trecut pe sub un gard din lemn aflat dupa un gard viu, Boni a dat un cap in gardul de lemn (pe care nu avea cum sa-l vada) de a rasunat cartierul. De atunci n-a mai alergat pisici. Oricum nu le facea nimic daca le prindea la colt. :)
    Noapte buna! Happy WW!
    Imbratisari si pupici cu drag, de la noi pentru voi! <3

    RăspundețiȘtergere
  25. Incantator lac,foarte dragute lebede si pui de ratusca
    ai reusit sa surprinzi,odihnindu-se la racoare.
    Iti doresc si tie zile racoroase si norocoase!
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere